RSS

2009-07-03

It's All About Sprite



Някой хора,не могат да изкарат деня без цигари,други без кафе,а трети без бог знае какво нещо.Аз немога да изкарам деня без да пия Спрайт.Може да го сметнете за лудост,за тъпотия,за превземка.Не ме интерсува!Това е моята мания.Спрайта.Тази така вскусна напитка.Никога не би могла да ми омръзне.Това е една газирана,безалкохолна напитка на компанията Кока-Кола.Нашите вече се научиха, че по празници и събития винаги трябва да има спрайт.Пила съм така наречените "фалшиви" Спрайтове на Дерби и Парти,но никое не се доближава до истинския вкус.Ще ви дам пример:Едно обикновено сокче от десет със вкус на Кока-Кола и една оригинална Кока-Кола.Какво бихте изпили вие?Ето защо аз си пия само оригинален Спрайт.Чисто и просто го обожавам!Пила съм Кола,пила съм и разните видове Фанта,но никое от тях не ми е хаесвало толкова колкото Спрайт.Когато навън е адска жега,най-обичам да съм под ръка със Спрайт,да отпия няколко глътки и да усетя блажения вкус на моята собствена,лична мания.

E,това на кратко е моята мания,моята напитка!

Enjoy!

0 коментара:

Публикуване на коментар