RSS

2009-07-06

Мързел.

Поредния скучен и еднообразен ден.Ще кажете как така,като мога да правя толкова много неща?Ами има само един прост отговор на въпросите ви:

Мързи ме.

Ама много.

Ужасно много.

Но,няма какво да направя.Винаги ме мързи.Да ям,да чистя,да подреждам.Да живея ;
д Понякога не е приятно,но със годините се свиква.Имам чувството,че мързела не се лекува.Или поне хроничния,т.е. моя мързел.Ние с него сме си големи дружки,понякога дори е полезно да те мързи.Но гадното, е когато те мързи да учиш,а на другия ден ще те изпитват.Тогава,вярвайте ми е адски гадно.Но,някак си се преборвам със него и ща-неща уча.Ако питате майка ми,ще каже,че съм най-големия мързел който познава.То си е и така.Случвало ми се е да ме мързи да дишам,все пак помислете много активност се иска за да си поемеш въздух и да го издишаш.А най-много ме е мързел да хвърлям буклика и да ходя до магазина.Не стига,че ме мързи да си мръдна задника от стола,ами и се дразня страшно много.Мразя да ме прекъсват,когато правя нещо важно,а под важно разбирайте гледане на филм.Чисто и просто съм един не лечум случей.Още нещо,което майка ми ми казва, е че ако ме боли,колкото ме мързи до сега да съм умряла.И за пореден път е права.Но пък за някой неща не ме мързи.Зависи във какъв момент ще ме хванете.

~Д.

3 коментара:

elementamon каза...

Те хората са казали, че мързела не мори, а мъчи. Дали е така или не ... никаква идея. Аз, също като теб, съм в изключително добри отношения с мързела, много сме гъсти. Когато започне да ми пречи да ям и да спя (по-важни дейности от дишането, ако питаш мен ;d), тогава вече ще трябва да обмисля разни мерки, ама засега ... we keep livin' together. ;d
Лятото мързела при теб много ли е? Или зимата е повече? ;d

Presy каза...

Hah, Мони, мен винаги ме тормози еднакво. Да се надяваме, че ще си взема куче и ще тичкам с него :)

Unknown каза...

Оххх, и мен много ме мързи. Досега ми беше добре, но откакто живеем с моя приятел сами и няма кой да чисти направо... Ако знаех какво си навличам на главата щях да си стоя при мама :D

Публикуване на коментар