RSS

2009-07-14

Най-секси класацията

И ето ме под ръка със месечния брой на Космо.Всъщност за първи път държа такова "нещо".Ха!Отгръщам първите няколко страници и единственото,което срещам е реклама на лосиони и разни кремове.Дори и на климатици.Наистина хората си дават парите за глупости,то не че са много пари де,но все пак.Тъпо,тъпо,тъпо.

Не мога да разбера защо цял свят се изпотрепва да си купува тая простотия?!Стигам до страница ъъ 24 и нещо ми хваща окото.Не какво да е нещо а самия Матю Маконъхи.Тук вече няма как да подмина ей така.И ето за какво става въпрос.Със големи цикламени букви е написано "Най-секси класацията".Ето за какво става въпрос:

Най-секси певец:Джъстин Тимбърлейк - WTF?!Тък съм тотално disagree.Ама е пак по-добре от някой други..

Най-секси певица:Бионсе - ъъ и тук съм disagree има къде-къде по-сексапилни.Тея хора са много..

Мъж с най-секси тяло:Матю Маконъхи - Хмм..макар,че съм му фенка и тук съм disagree.Верно,хубаво тяло има човека,ама като се замисля има мъже със ох..котьо.

Жена с най-секси тяло:Мегън Фокс -..е,добре.Тука вече немога да споря.Би трябвало да завиждам и да я плуя,ама тя ми е фаворитка :Д Go Megan,Go!

Най-секси ТВ двойка: Ники Илиев и Саня Борисова-ъъ айде,няма как да кажа че Ники не е готин,ама тая така да ми бърка в червата със цялата си сладникавост че ми се повдига направо.

Най-секси президент:ОБАМА! :D:D Ами,той така да се каже е най-сносния от всички старчоци до сега,така че и това ще го приема.

Най-секси филмова двойка: Кристен Стюърт и Робърт Патинсън -ХАХАХА!Някой да ме гръмне.Два пъти!На това ако се вика секси двойка,аз ще съм пингвин.Сериозно,Робърт не става за нищо,не стига че е грозен,ами и хубаво тяло няма.БОЖЕ!

Най-секси звездна двойка: Зак Ефрон и Ванеса Хъджинс - Уу.Зак е точно като за Саня.И двамата бликат от сладникавост,МРАЗЯ сладникави хора.Но пък като се замисля и Ванеса си е сладникава..Блах.Ще хвана диабет.Totally disagree!

Най-секси футболист:Бербатов-Е,добре бе хора,вие вкус нямате ли?Сериозно,аз ли съм с грешни представи или..Кво толкова му харесвате на тоя..Блах.

Най-секси актьор:Джони Деп-Ъъ,ок.И той е готин ама сексапила него отдавна го е подминал.

Има и още неща от секси класацията,но смятам да ги пропусна.

Отгръщам по нататък и продължавам да попадам на всякакви рекламни страници.Пълна простотия.

.

5 коментара:

Her eyes don't lie~ каза...

Здравей, здравей!
Аа един човек, който да е на моето мнение. Бербатов съква. Робърт и Кристен и те. Хах, мислех, че съм сбъркана като не ги харесвам xD.

Во~

selena yordanova каза...

Леле тази класация ме уби на място о.О xDDDD

Presy каза...

Ами, съгласна, но аз пък чета джой и гламър (;

lucky каза...

Аз чета Гламър и предимно тези списания си ги взимам, заради чантите и дрехите, които снимат. :D
Иначе класацията наистина кърти отвсякъде. С нито едно не съм съгласа. Харесвам някои хора, но със сигурност има по- секси оттях. А тази Саня, само аз ли не се сещам коя е?!?!

SpriteWeTrust каза...

Лъки,ако си гледала "Забранена Любов" би трябвало да знаеш коя е Кърфица..ъъ така де..Елица :D
Много ме дразни тва момче честно ;д

Публикуване на коментар