RSS

2009-07-03

Коя и каква съм аз?


Здравейте!

Аз съм Даниела /Дани/.
От Асеновград,България.Града е малък,което мен не ме устроива изобщо.Хората,които ме познават на живо ме определят,като човек с голямо чувство за хумор,предимно черно.
Може да се каже, че страдам от раздвоение не на личността,ами на характера.

Едното ми АЗ,е мило,добро,изслушва и гледа да помага.Сериозно е и отговорно.А другото ми АЗ,което използвам много повече е щуро,различно,със собствен поглед над нещата.Лигаво,песимистично,мисли и ръси простотий.

Малко от "приятелите" ми са виждали първото ми АЗ.Понеже те ме харесват заради второто.Имам ммного свободно време.Повечето от него го прекарвам или във четене или във гледане на филми.Понякога и рисувам.От скоро се заех да пиша една историйка,която съм пуснала във няколко форума.Просто исках някъде да изливам въображението си.Имам много твърдо мнение по някой въпроси,които ще засегна тук,във блог-а.За първи път си правя такова "нещо",затова още ме съм напълно ясно със всичките функций и etc.

Музика слушам сякаква.Е,не баш сякаква,но предимно сякаква.Важен е ритъма,хареса ли ми ритъма на песента няма значение дали ще е рап или някоя разновидност на метъла.Винаги съм отворена за някоя щуротия(ест. в рамките на допустимото).Обичам приключенията,Спрайт,филийките със кашкавал ,кифлите със шоколад и бутер баничките.Като цяло съм чревоугодник,макар,че гледам да не се тъпча много.Допускам много правописни и пунктуационни грешки.Единствената дума,която може би най-добре ме описва е изобретателна.Винаги съм на принципа "Защо да давам пари за нещо,като мога да си го направя сама".Но това е само за предметите,изобретателна съм също и във лъжите,пакостите,във всичко.Когато искам нещо,го искам на момента.Имам богата и развинтена фантазия.Малко хора могат да ме разберат и да ме приемат за такава кавато наистина съм.Повечето от хората съдят за мен по вида,начина ми на обличане и музиката ми.По простата причина, че никога не съм искала да бъда част от стадото.Винаги съм била странната,лудата,различната.Отначало ми беше тежко,че виждат само външния вид,но накрая се примирих.Който ме е опознал не е съжелявал.Казват,а и аз винаги съм смятала че съм по-голяма за възрастта си,пораснала по-бързо от останалите.То си е и така.Една от най-гадните така да кажем части на характера ми е мързела.Случвало се е да ме мързи да ям.Инатлива съм,при то много.Раздразнителна,избухлива.Мога да бъда гадна,мога да бъда добра.Обичам промените,често сменям цвета на косата си.Обичам и експериментите.Половината и повечето снимки са ми "олигофренски".Не обичам да седя като чук на една снимка.Често се усмихвам,правя физиономии.Обичам да се забавлявам.Светът и без това е сив,няма да бъда сива и аз.

Е,това е от мен,със здраве и наздраве!

2 коментара:

Her eyes don't lie~ каза...

Здравей, здравей^^
Явно доста си приличаме! Евала за описанието (sun)

Ynikalnite Dani&Regi каза...

http://ynikalnite.blogspot.com

Публикуване на коментар