RSS

2009-07-12

Свръхестествено

Преди малко изгледах и поледния епизод.Останах леко разочарована,но какво пък.От много време ми разказваха за сериала,казваха все хубави неща за него,но огромния ми мързел ми пречеше да го сваля.Все пак четири сезона не са изобщо малко,right?


Whatever.

Преборих го и го свалих.Казах си какво пък..винаги многа да го изтрия.Пуснах го и изгледах десет епизода.Спрях го.Бях готова дори да го изтрия.Почваше еднакво,свършваше еднакво.Стана ми прекалено еднотипен.Започваше със какво е станало,самия случей,който завършваше със писъци.След това така обичаните Сам и Дийн преборваха "нещото" и всичко свършваше по мед и масло.Дразнех се,макар,че епизодите бяха интересни,а Дийн пускаше по някоя шега и глупост,пак се дразнех.Както и да е.Преборих и раздразнението си.И като да не повярваш единадесети епизод бе различен.Каква ирония,а?Изгледах първия,изгледох втория,изгледох,третия и преди малко и четвъртия сезон.Странно как едно раздразнение може да ми влезе така под кожата.Стояла съм до сутринта само и само за да гледам.Наистина добър сюжет,много при то.Дийн продължаваше да ме разсмива,а Сам да ме изумява.Не исках Сам да е лош,той има едно миловидно,следко изражение.На Дийн повече щеше да му върви ако питате мен.Той си има всичко.Хубава визия,хумор,сърказъм,умения,пък и това,че бе в ада си е чист бонус.Готиното на сериала е че там дори и ангелите са задници,при това големи,ОГРОМНИ.И нещо се съмнявам изобщо да решат да включат Бог.Руби изобщо не ме рядваше.Тя е една луда кучка.Всичко,което направи е било за да заложи на Сам,както се казва"Кур капан".И все пак Дийн трябваше да е лошия,той трябваше да е демон.Не,че не харесвам Сам,просто както казах на Дийн му отива повече.Най-много се издразих,че свърши на най-интересното.Това което чаках от може би втория сезон някъде.Интересно ми е как ще представят Луцифер.Но,стига за това.Във съзнанието ми изплува епизода, в който Дийн прихваща призрачната болест.На сцената със котката съм се смяла със сълзи.Дори си го върнах няколко пъти.Наистина страшно смешен епизод.Същото беше и със епизода със прокълнатото заешко краче.И достигам до извода,че Дийн може да бъде голям олигофрен.Наистина нямам търпение да дойде Септември.И сега се сещам за една песен от саундтрака на сериала.Песента,която пускат винаги във началото на последния епизод на сезона.А тя самата е Kansas - Carry On My Wayward Son.Началото на песента винаги ще свързвам със филма.Както и някой от култовите парчета на AC/DC.Наистина страхотен сериал.Хубави момчета,хубава музика,какво повече да иска човек?

~Д.

0 коментара:

Публикуване на коментар