RSS

2009-10-11

Zafiroff, Yoko & Sensei - Slunce moe

"Небето ме гледа със синя усмивка
горещия пясък ме први щастлив
Не може да има по-хубаво нещо
в живота ми дребен и смачкан и сив.
С ръка на сърцето ти обещавам,
ще тичам към теб и другия път.
Ще тичам дори останал без въздух
ще тичам щастлив до божия съд. "


Няма такава песен просто,уникална мелодика,уникален текст и ритъм..
Идеална за зимата,когато умираш от студ и си мечтаеш за лятото,така чакано и топло.
От снощи не ми излиза тази пуста песен от главата..заради пустия Начо ;д
Пусна я уж да я чуем снощи и ми влезе под кожата.
Една супер слънчева песничка,за супер слънчеви хора.
Ах тази песен ме накара да преосмисля лятото и как си обещавам пред себе си и пред вас,че другото лято ще стане саундтрак към тази песен..
Защото както казва Начо.. "това е песента,която описва мечтания ден на морето"

"Сутрин ще стана да дишам аз йодните пари.
Вечер ще лумкат джембета китари,
солени кичари.
Боси по пясъка пак ще танцуват,
сърцата ликуват.
По лунна пътека ще плуват.
Чудна мелодия,лека,ех,всички сънуват.
Вълните лудуват."


Даа..определено искам още от сега да дойде лятото..
Начо ми разказа и за Иракли,ах..даа Иракли,определено искам да видя това райско кътче,което още не е застроено със хотели и други глупости..сякаш са малко..

"Други пък искат да карат след време
хотрата свойто море да купуват
Дали ще успеем заедно ний да спасим Иракли
от помисли зли. "


Дали?

Препоръчвам ви я горещо,със студена бира в ръка =]

3 коментара:

Петра /Artemis/ каза...

Поклон пред песента! Аз винаги искам лято, но в момента много, много ми се иска лятото да не беше свършило! I want summer back!

3linka каза...

о, поздрави с тази песен! Подобна е и на Denyo, Sensei, Gem, Alexmall - Okeey.
Любимите ми песни през лятото и през зимата, защото връщат лятото обратно, поне мислено!

elementamon каза...

Чуй Loading in Progress - Livin good. http://www.myspace.com/lipnote
Не е точно лятна песен, но мелодията и припева носят някакво такова настроение (sun)

Публикуване на коментар