RSS

2009-10-05

Робърт Патинсън (х.Х)


ИИ така,може би след този пост ще ме изядете(буквално) ноо това си е моето мнение все пак нали?

Както се подразбира гледала съм филма,чела съм и книгите..
Едно по дяволите не мога да разбера..
Какво толкова вижда половин свят във него?!КАКВО?!
Бях чела че някъде бе озаглавил някакви класаций за сексапил и грасота.
Единственото,което мога да кажа е:
ХАХАХАХА!Идете на лекар..
Красив бил?!Вие бъзикате ли се с мен?Какво красиво дявол го взел виждате в него?
Нито тялото му тяло,нито лицето му лице..
та той плаши бе..откакто го видях спя на лампа..
Чък сигурно и той спи на лампа горкия..то това 'нещо' ако го види бременна жена през ноща ще пометне бе..
И ето го и васшия прескъп носител на възвишената титла "Най-сладката звезда"..*барабани моля* :




Ето ви един прост пример..
Ще започна със косата..пресвета Дево какво СЕКСИ има във тази мазна,криво постригана и разрошена коса?СЕКСИ!Чувате ли се бе..
Предполагам и космите в носа му са секси?Предполагам и ги сънувате даже..
Еротични сънища със космите му..или косата му..леле майко..аз няма да се събудя ако сънувам такова нещо..някъде бях чела че ако умрете във съня си,наистина ще умрете или някаква такава простотия..добре че не го сънувам..
Веждите..нима има нов двойник на Филип Тотю?Нее..със тези огромни рунтави вежди предполагам шапка не му трябва..а и сиг. като вали отпред не се мокри..Защо ли?Питате се вие..хвърлете още едни път око на снимката и ше разберете..
Брадата..я дайте пак..СЛАДЪК?Пахахахах!Тоя човек ме принуждава да му купя едно бикче за 1,50 и да му го пратя в колет със пяна за бръснене..ноо предполагам тези твърди СЕКСИ(хващате иронията,right?)косъмчета по брадата му ако бъдат обръснати..не знам направо..ще доведе до световна катастрофа..или по лошо!АПОКАЛИПСИС!
Не,не,не..или всъщност,HELL YES!Ако има апокалипсис,ще има и Сам и Дийн нали?Е тогава собственоръчно искам да го обръсна :D
Таа..поувлякох се..
Няма как и да не забравя за "сексапилния" британски акцент или каквото по дяволите беше онва..явно и слуха си губите..чували ли сте как реве скупено магаре?
Ако не,моля свалете си Здрач..
А ако искате да си докарате перде на очите или разкъсване на ретината му пишете името във добрия чичо Гугъл..
Тялото..тука вече..той дали е чувал за епилация?Или защото е 'вампир' го мисли за прекалено..хъмм модерно?Не стига че е сух като вейка дето козите я ядът а и тея гадни грозни черни СЕКСИ косми..предполагам не му трябва и елеци през зимата.
Още малко му остава да си ги сплете на дреди или плитки..негов си е избора.
Не знам със какъв акъл го избраха тоя катил за ролята на Едуард,който сравняват във книгата със гръцките богове..
Или Бела е останала със впечатлението че Франкинщайн идва от Гърция и на времето е бил бога та,предполагам за това го сравнява със такъв..
Или и аз не знам..
За това дали се къпе или не..нямам си и на идея,честно казано не ме и интересува.
И ако има някой,по-точно някой от фенките му които само като го видят се подмокрят,моля нека се опита да ми разясни тази част където той е сладък и най-вече КРАСИВ!Моля!

5 коментара:

Her eyes don't lie~ каза...

Ахххх, това е статията ever!
Дани, може да се обединим и да убием СЕКС символа (хващате подигравката, нали?)
Грозен, грозен и Грозен, не е красив бе мили мои, какво му харесвате - нямам представа.

Stana каза...

Даниии! Малииий че статия, бе жИна! За всичко съм съгласна, но британския акцент го не барай! Само той си струва от този СССЕКСИИИ Робчо!(отдадете необходимото на иронията, моля)

SpriteWeTrust каза...

Ще го барам не ами.. то тва ако беше акцент, като акцент пак добре,ама.. :Д

Innah K. каза...

Хахахахаха! Беше Ибаси иронията, честно! Уби ме от смях... Евала.

Петра /Artemis/ каза...

Данииии! Още се смея като олигофрен. Евала, евала! Някой трябваше да ко каже!

Публикуване на коментар