RSS

2010-04-11

До Пловдив и..обратно.




Здравейте,здравейте!
Сега,ще ви разкажа за нашия скромен Пловдив trip,заедно със една приятелка.

Планувахме я тази мини екскурзийка,още Февруари месец.Ива все ми мрънкаше "Кога ще отидем,кога ше отидем" И айде,решихме се че ще е два дена след рожденния ми ден,а именно на 7-ми Април.Бяхме се разбрали,подаръците да си ги даваме там.

И така,оговорката ни бе,във 10 да хванем влака от Асеновград.Което автоматично говореше,че аз ще трябва да стана във 08:30,за да мога да се оправя до 09:30 и да отида да я забера.
Не ме питайте как съм станала!Та,оправих се криво ляво,макар плановете ми да изляза по тениска да се прецакаха,защото навън времето беше отвратително.И така,навлечена със две якета,риза и тениска тръгнах от нас.Естествено три пъти проверих дали съм взела всичко.
Ключове.Портмоне.Очила.Подарък.
И така,точна като часовник /да,бе да../ отидох до тях.Разпрегръщахме се и се запътихме към гарата.Ива горката,така се беше нарамила,че не е истина.Подаръкът ми,якето и чантата със чадъра и фотоапарата.Забавно.Но,криво ляво и бам-пристигнахме.Взехме си билети и скоро се озовахме във влака.Не успяхме да се лигавим като хората,защото нямаше кой знае колко празни места.След 25 минути път и ето ни във Пловдив!
Първа дестинация-Мол Пловдив!И така,понеже сме дълбоко неориентирани,или е,поне аз решихме че ще вървим пеша.След 300 зора стигнахме!Хаха,смятахме първо да ядем,но решихме че магазините са преди всичко!Бяхме решили,че ще си вземем еднакви дрехи-така и направихме!Първо се отбихме във Теранова,а аз още със влизането си се залепих за "секция Див Запад".Имаше от моите любими и бленувани каубоиски шапки!Ах..обожавам ги!



И имаше толкова яки дрешки,чанти със ресни,елеци със ресни,разни къси панталонки и прочие и прочие..
И така,реших че не ми се дава 25 лева за шапка и излезнохме.
Следващата ни дистинация бе Calliope.
Там бяха на вълна лилаво-бяло-бежово,но нищо.Харесахме си червени туники и след едноминутно чудене си ги взехме.
Следващ по ред беше New Yorker-a.Обикаляхме,гледахме и нищо не си харесахме.Чак на излизане видяхме тениските I ♥ Haiti.Но все пак излязохме,вече прегладняли и скапани от мъкненето на подаръците.
Отправихме се право към МакДоналдс!
Да живее МакДоналдс!



След като стабилно се наядохме,колкото и невъзможно да звучи със МакМенюто,започна малката ни фотосесия,и естествено-Подаръците!
Аз се сдобих със бленуваната и желана Академия за вампири,книга 1-ва,Мики Спилейн-Тъмната уличка и гривна на която пишеше Nereya ♥ ♥ ♥
A Ива се сдоби със Вечна на Алисън Ноел и медальон-сърце със моята буква.Малко нетипичен е,защото е дървен и защото е наобратно,но на мен ми харесва!



И така,след като се наядохме,реших че искам онази тениска от New Yorker - I ♥ Haiti
В последствие разбрахме,че парите за тениските отиват за пострадалите във Хаити.
Незнайно как и Ива реши че иска същата тениска.И хоп,озовахме се и двете със по две еднакви тениски.Ръката ми тотално се беше скапала от носене на чанти,както и краката.
Със триста зора се добрахме до гарата отново,само за да си изпуснем влака!
Защото сестрата на Ива реши,че и се яде дюнер,представате ли си?Оставаха 10мин до влака ни,когато Ива отиде за дюнер..6 минути правиха скапания дюнер,6!
И естествено,го изпуснахме.Но,нищо..изчакахме следващия със бутилки спрайт и усмивки на уста.Добре,че нямаше толкова много хора.Видях,че повечето които бяха със влака в 10,тогава си тръгваха.И пак се засякохме.Този път си намерехме празни седалки и се разположихме удобно.Аз и Ива на едните седалки,а чантите срещу нас.

0 коментара:

Публикуване на коментар