RSS

2010-04-10

ГОЛЯМОТО завръщане!

Ах,мили мои невидими читатели..от кога не съм ви писала!
Срам и позор!
Но,нищо.Сега съм тук с намерението да се поправя.
И имам тооолкова много да ви разказвам!
Чудя се всъщност от къде да започна..
До сега си четях старите постове и да ви кажа..Аз съм ебаси и неграмотната!
Толкова много правописни грешки си намерих,че не е истина.Хаха.
Ще взема да номерирам фактите,които не знаете.

1.Подстригах се.
Писнало ми беше от дълга и права коса.Един ден реших и отидох със приятелки.Исках нещо късо,късо-късо..над раменете да кажем.Но всички ме посъветваха да не я режа чак толкова.Сега съм на пластове и се харесвам.Много ми беше готино след като ме подстригаха,защото повечето коса ми я няма вече.Като гледах колко хваща фризьорката сърцето ме болеше.

2.Смених си номера.

Вече съм на Глобул,със супер яката оферта.1000 минути и 250смс-а,нищо че е за 6месеца само.Почти никой не ми знае новия номер и си ми е много добре.А да звънят сега де!

3.Сестра ми е (х)абитуриентка май месец!
И ада настъпи на земята или е,по-точно у нас.То не бяха сайтове със рокли,обувки,чанти,то не бяха прически,то не бяха сметки.Само да я слушаш може лошо да ти стане.И се тръгна обикаляне по магазините (пак хубаво че тука има магазини под път и над път със рокли).Та,след обикаляне та чак лошо да ти стане си хареса рокля.
(Тук е мястото да направя реклама на Ателие за булченски рокли и тоалети ВЕРСАЙ. гр.Асеновград, ул.Цар Иван Асен II №46 /срещу църквата Св. Атанас/!!!)Та,там във Версай сестра ми си хареса една много хубава рокля.Не съм по описанията,затова ще трябва да се задоволите само със това.Колкото до магазина..ами много ми допадна.Имаше от хубави по-хубави рокли.Представете си за какво говорим след като,аз си харесах даже. Дизайнерката,която е и собственичката е страшно симпатична и разбрана жена.Та,да се върнем на темата за бала като цяло.Най-лошото във цялата тази ситуация е,че ме искат официална.Та със мен е по голям зор за рокля от колкото със сестра ми.Какво да направя аз,че всички са или шарени,или са къси,или са натруфени?!

4.Училище
а)Ще имаме нов класен!ХА!
Нашата излиза във болнични до края на годината.Казвам ви,ако ни се падне някакъв тамън завършил математик,на консултаций ще хода!Казаха че е млад,ама едно разбирам аз под млад,друго те.И все пак това не ми пречи да въздишам.Ах,моля се поне да не е някакъв чехъл,като този по БЕЛ.Отгоре на това и със него ще сме не екскурзията,направо не знам.И като казах екскурзия..
б)Екскурзия до Рилския Манастир,със преспиване във Благоевград.
Ох,ох!Нямам търпение да дойде 30-ти!Нищо,че тогава е рожденния ден на сестра ми.Ще ме прежалят някак си.Хаха.Та,да..Ще сме само три момичета от класа,защото всички други са толкова несериозни че не е истина.Ще сме във някаква хижа,защото хотелът във който първоначалоно щяхме да бъдем бил в ремонт.Да се надяваме под Хижа да нямат в предвид барака..
в)Ще сме на смени до края на годината..
Пълни малоумници са всички в тва училище.Щели да ремонтират училището.Толкова ли не можаха да почакат да завършим.Цяло лято на кой ще го потпират?И сега какво..не стига че ще сме на смени до КРАЯ на годината,ами и ще сме във една стая..И то не в коя да е,а в математиката,дето е на майка си в гъза.Ах,не се виждам как лятото в 2 ще карам втори час,те сериозно нямат и капка мозък.Във два часа аз ще им хода на най-голямата жега да уча..опазил ме господ!

5.Реших, че искам да се оженя за руснак!
Ще го карам да ми говори само на Английски,защото вадят ебаси и якия акцент!Просто..влюбена съм в тях,във Русия,и най-вече във тях.Да,знам че се повтарям.
Но е толкова яко там,сякаш излезло от приказка.Ах,Русия..

6.Тотално се зарибих по Академия за вампири!
И най-вече по Димитрий.Леле като прочетох първата книга и бях е така О.О ..
Просто,това да срещна идеала ми за мъж във книга която пренебрегвам от доста време ми дойде като шамар през лицето.Димитрий,ах Димитрий.Сега още повече ме тресе вълната руснаци.Прсото,той е перфектен.Висок (това е най-важното),умен,забавен,мил,сериозен и адски секси (поне в моите представи,а и Роуз го е споменавала не един път) и съм направо.А когато видях че почти всички са оприличили Димитрий на Бен Барнс ми умря всичко.Та аз обожавам Бен!И той е повече от перфектен за ролята.И когато и казваше "Роза" ме разтапяше..

7.Обогатих си колекцията от книги със няколко заглавия:
а) Паднали Ангели - Лорън Кейт
б) Тръпка - Маги Стийвотър
в) Академия за вампири (книга 1-ва) - Ришел Мийд
г) Вечна - Алисън Ноел
д) Тъмната уличка - Мики Спилейн


Като цяло книгите са готини,прочетох ги на един дъх.Най-добрата от тях естествено е Академия за вампири.Другата която доста ми хареса беше Тръпка,радвам се че някой е направил нещо и за вълците.Паднали Ангели е доста интересна и тя,малко странна,но готина.Главния герой ми е адаш и много ме радва.Колкото до Вечна,ами не е лоша,но малко странна ми се видя.Предполагам нататък в поредицата ще стане по-интересно.А за тъмната уличка,още не съм отделила време да я прочета.Майка ми веднага я нападна и каза че била интересна.

8.Започнах системно да си изкарвам снимки и да ги слагам във албум.
За сега не съм изкарала кой знае колко,но тези които съм изкарала са тези които ми носят най-много спомени.Имам изкарана снимка от Антонивановци,на плаващите къщи,със най-добрата ми приятелка на концерта на Респект,със Крис Матурата,със Цецо от Респект,със Крум и той от там и със майката на Цецо,госпожата ми по музика.Тя беше главния агитатор,адмираций пред нея!Също така и отново със най-добрата ми приятелка във стил Бойко Борисов.Споменах ли че аз съм Батман Бойко Борисов или накратко БББ?Има и още,но някой друг път по-обстойно.

9.Направихме си най-сетне Пловдив trip!
Заедно със Ики a.k.a Evil Shadow!Няма да говоря за него,защото смятам до му посветя цяла публикация!

И има още толкова неща,но ще ми изпуши главата ако продължа!
До нови срещи мили мои!

0 коментара:

Публикуване на коментар