RSS

2009-12-06


Здравеейййтеее!
Отдавна не съм ви писала май-май,а?
Е,време е да припиша..хах
Утре отивам за UGG BOOOOOTSSSSS! Три пъти ура!
Чаках ги..цяла седмица :Д И утре ако ги няма ще убия някой..обещавам ви!
Ноо ще ги има,ако трябва ще врътна до мол Пловдив,но мамка им ще ги имам!
Най-якото е че явно фешънките нещо не си падат по тях..
Хухуху!Харесах си картина!Със кууученцееее,не че си личи че е куче де..но..както и да е :Д
Пиша пълни глупости..Гледах американски пай 7.. тоя Скот Стифлър е бати и грозника..
Но пък Bug Hall компенсира всичко..чудила съм се 10 мин от къде ми е познат тоя пич,докато се сетих че има imdb.. смятайте за колко умен човек става въпрос..Та..едно време съм го гледала във един филм със Линдзи Лолън..там шпионираха нещо..ноо съм запомнила че е супер сладък,макар там да беше малък..ноо тук във 7-цата беше..у ляла.. Пък тая Хейди..къде я намериха и нея не знам.. ама прилича на травестит..сериозно!Толко грозна..блаах..та чак противна ми стана :Д
Единствената мацка която ме изкефи ее Имоген или както там го бяха превели..съъс супер якия акцент..баси..и аз искам такъъъв!Иначе филма като цяло радваше..Моник.. е такава баба искам..
*не говоря сериозно* :Д А този..пълничкият..със стотачката на купона..забравих му името..той ми заприлича на един от на сестра ми бившите..няма такава гавра просто :Д
Ъх..като чух американски пай и така се зарадвах че ще видя Стифлъъррр,ама не тоя горния ами.. Стив Стифлър или.. The Stifmeister.. ах накрая ще взема да изгледам вс части пак :Д
Ядох кубети със вкус на млечна салата.. не знам защо всички си мислят,че е таратор..нещо вкусовите рецептори им се ебават..Ъх..утре съм на даскало..поне има яки предмети и ще мине бързо.. по информатика ще гледаме филм..йей!Та..смятам да ви оставям..докато не измисля за какво да пиша :Д

0 коментара:

Публикуване на коментар