RSS

2009-12-08

СтивънСтивънСтивънСтивънСтивънСтивънСтивънСтивънСтивън!


Казвала ли сам ви коооолко много го обичам?!
Явно не..ОБИЧАМ ГО!ТООООООООООООЛКООООВА МНОГООООО!
Тоолкова е готиин(без брада х.Х),че ми иде да го..
но всички много добре знаем че нямам как да стане :Д
Но е тоолкова готин..И със тази тениска на Гънс..направо не ми се ще да я сваля..тооолкова хубаво му стои..но пък от друга страна..свали ли я.. ах :d
СтивънСтивънСтивънСтивънСтивънСтивънСтивънСтивънСтивънСтивънСтивънСтивънСтивънСтивън!
обичамобичамобичамобичамобичамобичамобичамобичамобичамобичамобичамобичам!
И мамка му не е честно!ИЗОБЩО!
Как може да е на 23?!Не го ли е срам?Поне да беше някъв стар та да не го харесва човек толкова..ама той.. И тези устни..ах..speechless съм..
СтивънСтивънСтивън!
Гледали ли сте Sky High?Уорън Пийс..Ако,не трябва да го гледате..коолкото и тъп да е..гледала съм го над 10 пъти само и само заради Стивън..вманиачена съм..знам :Д
Там е само на 18..на 18..*умира* е ТОООЛКОВа як..добре де,вярвам разбрахте ме,спрам да го повтарям че е ЕЙЙЙ ТООООЛКОВА ЯК! :D
Просто няма да говоря за ролята му в Завета..Кейлъб Денвърс..Все някви такива зарибени имена му лепкат ^^ Та..там..със тая къса косичка..и като се разхождаше по потник.. умря ми всичко..
Модел,актьор и певец..е кво повече да му трябва на човек..НИИИЩО!Абсолютно нищичко..
Само СТивън..ии САМО на мен..на мен,на мен,на мен :D
Ако не си направя тениска със тази горната снимка та НА!
Висок 1.88.. проосто перфектно..със цели 17см по-висок..йейй,,
(вкарах се в големия филм)
Не знам защо половината го искаха за ролята на Джейк..щях да се изям от яд ако я беше получил той и вземеше да целуне оная коза..Бела..ъхх
Dios mio.. ако още веднъж попадна на клипче където той е Джейк ще убия някой..баси..едно клипче няма за самия Стивън,ноо за Стивън като Джейкъб има милиарди.. Х.Х
И има аааадския глас..и него го обичам..всичко му обичам.ахх..
И тъй като не искам да убивам Lynn Collins,щото изглежда яка мацка измислих как ще стане..значи..
На нея и си оставям еейй тоя Стивъ,че нещо не ме радва чаак толкова,а аз си клонирам и си го правя като на е тая 1-та..всичко съм измислила..и така и двете ще сме щасливи..йей!
Смятам да пиша писмо до дядо Коледа че искам Стивън увит във хартия със панделка..
Наще леко ще получат инфаркт,ноо важното е че ще имам СтивънСТивънСТивън..
Жалко че никой не го пита той кво иска :D:D:D
Undiscovered..във тозиии фиииллллмммм,ааахх,,аххх,,,ахххх...даа сега наистина ми умря всичко :Д

Чуйте го,вижте го(нооо не се заглеждайте много,ееей!)..обожавам го..ще си издигна култ към него..храм ще му направя..ще правя жертвопринушения във негово име.. :D
(да,вече наистина се филмирах :Д)
А тази черна риза..черната риза е създадена за него..Знам го..
Тая руста ще се направим че не я виждаме :Д Поне аз не я виждам..и вие няма д я виждате.. ;д
И тази усмивка..to die for..again and again..and again..
Ии забранявам ви след 2:46 да гледате.. shirtless,shirtless...
Еййй ся докато не изгледам Завета няма да легна..ако не Завета то поне Undiscovered..
Даа..определено тази вечер ще гледам Стивън!!
Ооо.да..
Love him!Love him!Love him!

0 коментара:

Публикуване на коментар