RSS

2009-09-05

Скука..

Ухх,поредния скучен ден от отиващото си лято.
Стоя си аз пред компютъра,със пуснати щори и със чаша танк(портокал) във ръка и се чудя какво да правя.Днес нещо май не ми е ден.
Първо,ме събуди ненормалната ми сестра със нейната "музика" усилена до дупка.След тва излезе и остави всичко аз да подреждам.Трябваше да мия,да хвърля боклъка и да ида до магазина.Направих всичко,със малката надежда поне да имат от моя сладолед.А именно Бог чарли със бял шоколад.Ноо,не!Къде ти такъв късмет.Нямаше..Трябваше да се задоволя със някъв друг,който беше ужасен всъщност.Поне си взех степчета Танк и сега се наливам с тях.
Степчетата танк рулз!Взех си и кокосови десертчета,обаче нещо не ме израдваха.Наън е ужасно топло и нямам търпение да стане хладно та да се излиза.Нашите са на село,сестрата е на работа,а баба и дядо и те на село.Рааай!Сама във апартамента..няма кой да ми мрънка,да ми досажда,да ме тормози се прибирам..кеф от всякъде.Снощи си направих и фейсбук.Интересен сайт е,макар че още съм пълен нууб там,макар че не е кой знае колко сложно,ноо..
Бони(китарата) си стои сам самичък в ъгъла и хваща прах.Бях започнала да се уча,обаче тея тъпи акорди ми ебаха майката.Убийте Фа Мажор!Възможно най-гадния акорд някога..
В стаята мие пълна кочина,обаче така ме мързи да я оправя,че не е истина.Навсякъде има разхвърлени дрехи и глупости.Добре,че поне съм кьорава и непукист та не ми прави впечътление.

0 коментара:

Публикуване на коментар